Lessons

 
 
Dag två är snart över!
Idag så har jag följt med N till hans simlektion, sen så har jag haft min första spanskalektion här! 
Annars så har jag typ bara hängt på Su Espacio och hjälpt till med det jag kan.
Jag, Corinna och David åt lunch vid en fin park som det tydligen finns apor i, oturligt nog så såg jag inga.
Jag vet inte om jag börjar vänja mig med värmen(lol efter två dagar) eller om det kanske var en grad svalare idag men det var inte lika svettigt idag iallafall haha.
Sen vi kom hem så har jag diskat lite, plockat ihop och nu sitter jag och kollar på något spanskt barnprogram med N som handlar om en panda, en brunbjörn och en isbjörn som bor tillsammans, sjukt bra koncept ju?!
I övrigt vill jag bara säga att jag har det jättebra och jag trivs lika bra!
Hoppas alla haft en fin dag! Abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: