Whaaatzzzaaap

 
Ey yo!! WHATZ AP?
Jag och bloggisen har inte haft kontakt på några månader nu, men fick en sån kick att blogga nu när jag satt och läste några andra bloggar.
Vad har jag haft för mig på senaste då? INTE MYCKET, inte mycket alls, jag är hemkommen från Costa Rica sen slutet av april, vilket var för ca fyra månader sedan, hehe.
Och sen dess så har jag ärligt talat typ inte gjort något speciellt, typ hängt med min syster, familj och vänner och sen mitten av juni tills nu så har jag worked my butt off, har verkligen jobbat som ett as, speciellt i juli när sommaren stod som högst.
Nu börjar jobbpassen glesna för varje vecka som går, dem blir färre och färre och jag har märkt att nu när jobbet drar sig tillbaka kommer hösten automatiskt fram istället, så det här med att njuta av svenska sommaren får nog vänta tills nästa år.
Men jag ska ej klaga, för jag och min hermana har nämnligen bokat resa till både Mexico OCH mitt älskade Costa Rica(AAAAH) i november! Så taggad att uppleva Mexico och att få träffa mina älskade vänner i Costa Rica igen!
Idag har jag jobbat, tränat och nu har jag kollat färdigt på the last song, och som alla andra gånger som jag kollat på den så grina jag ögonen ur mig.
Kan relatera till filmen på ett sätt, med att förlora en förälder, även om inte någon av mina föräldrar har gått bort i cancer, så är det ändå en som har "gått bort" fast på ett annat sätt, och jag tror det trycker på en känsla i kroppen som liknar en riktig bortgång när jag kollar på en sorglig film som denna, does it make sense? aja whatevs.
Detta var dagens uppdatering! Vi får ser om det blir fler framöver, om stjärnorna vill!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: