Mentalt matt

Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev sist.
Det kan vara för jag har jobbat och varit helt mentalt matt haha.
Den här veckan har jag gjort min första öppning och stängning själv! eller, har gjort flera stängingar faktiskt!
Så skönt när man faktiskt börjar få in saker på rutin och inte behöver lusläsa allt i en pärm för man är så rädd att göra fel.
För er som inte vet så har jag börjat jobba som receptionist på Icon treningssenter här i Stavanger och jag trivs hur bra som helst! Mitt första riktigt ROLIGA jobb! Om ni vill veta mer om det så är det bara att googla!
Senast igår så gjorde jag faktiskt stänging och imorse 6.45 gjorde jag öppning! sov totalt 4 timmar inatt, så gissa om jag har varit D.Ö.D idag? Höll på att somna inne på toan två gånger..
Efter jobbet gick jag runt med lite cv:n och handlade lite, eller lite.. jag lyckas alltid handla mer än vad jag kan bära.
Så hela sträckan hem gick ungefär så här "gå 20 meter, stanna, sätta ned påsarna, grina lite, ta upp påsarna, gå 20 meter" o.s.v...
Sen när jag kom hem så gjorde jag två portobelloburgers och sen slängde jag mig i sängen och sov två timmar, HUR skönt som helst!!
Nu har jag gjort en varsin smoothie till mig och Fanny, och sitter i soffan och kollar lite resebloggar!
Hoppas ni har haft en bra dag! Kram!!
Saknar alla er där hemma.


Kommentarer
Postat av: Linda RYDÉN

HAHAHHA åååh gabi..
"gå 20 meter, stanna, sätta ned påsarna, grina lite, ta upp påsarna, gå 20 meter" jag satt och skratta för mig själv när jag läste det.. x)

Svar: Hahahahah det var så patetiskt
gabriella öhrn

2015-01-16 @ 02:04:10
URL: http://lindaryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: