Jellyshots & sangria

God morgon! Igår var vi och firade Louise som fyllde 20 år, det var trevligt! Dem bjöd på sangria och jellyshots!
Jag hade dock bestämt mig för att vara nykter så jag tog mig bara ett glas sangria sen fick det vara bra, och det ångrar jag inte alls idag.
Kvällen blev senare, folk blev fullare, jag blev tröttare, så jag drog mig hem vid halv ett och överlämnade partyt till dem som var lite mer engagerade haha.
När jag kom hem så la jag mig ett tag och kolla på serier tills jag blev för trött och tänkte sova, haha men det blev det inte mycket av när Fanny väl kom hem.


Kommentarer
Postat av: S A R A

åh så trevligt!

Svar: Jaa det var det verkligen!
gabriella öhrn

2015-02-08 @ 15:46:46
URL: http://sarafl.forme.se
Postat av: N

Älska jellyshots!

Svar: Aldrig provat faktiskt! Har hört att det ska vara gott!
gabriella öhrn

2015-02-08 @ 19:06:51
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: