Glad alla ❤ -dag

Hej alla hjärtisar och glad alla ❤ -dag!!
Igår så hann jag inte skriva något för jag uträttade några ärenden på dagen sen började jag jobba kl 16, efter jobbet så tränade jag i ca 2,5 timme, kändes väldigt bra att ha det gjort, speciellt eftersom det var fredag!
När jag kom hem var det fest hemma så umgicks lite med dem och sen när dem gick ut så gick jag och la mig!
Idag började vi dagen med en långpromenad med Jennelie i det fina vädret! Vi gick säkert över en mil allt som allt!
Var rejält slut i kroppen när jag kom hem, och träningsvärken sedan gårdagen gjorde inte det inte lättare haha.
Ikväll ska vi laga lite middag tillsammans, sedan ska jag och Fanny gå och se Fifty shades of Grey på bio!
Efter bion så ska vi möta upp lite mer folk och sedan ska vi gå till ett ställe som heter Hall Toll som ska ha Fifty shades of Grey-tema, så det blir säkert en rolig alla hjärtans dag!
Tycker inte man behöver ha en pojk/flickvän för att fira alla hjärtans dag, bara man har någon/några som man älskar, uppskattar eller bryr sig om så finns det anledning att fira!
Ha en bra dag allihopa!
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: