Fifty shades of Christian Grey

 
Igår var vi som sagt och kollade på Fifty shades of Grey, vet inte om det är för jag har läst boken eller inte men jag vart verkligen RIKTIGT besviken på den, riktigt.
Tyckte för det första att det var lite töntigt när han, när dem har setts typ tre ggr säger att han inte är mannen för henne? Och att hon måste hålla sig borta från honom? när dem knappt känner varandra, haha vem tror han att han är liksom.
Tyckte replikerna var riktigt dåliga och även tagningarna mellan scenerna och sammansättningen med musiken till scenerna.
Tror verkligen att det här hade kunnat blivit en RIKTIGT bra film, en sån där film då håret verkligen reser sig från armarna, om det hade lagts ned lite mer arbete och tid på den, jag har liksom en vision i huvudet hur den hade kunnat vara. En mycket bättre version, så just nu känner jag att jag hade kunnat gjort den bättre själv haha, har ju faktiskt gått media satt hahah. Kanske ska bli filmkritiker nu när jag tänker efter.
Tyckte också att det var sån waste för att det var verkligen SÅ bra och powerful musik som hade kunnat blivit ännu bättre om dem hade satts i rätt scener. 
Äh, jag är bara väldigt besviken helt enkelt haha.
MEN det fanns ju faktiskt en del scener som var helt OK också haha..
Detta är ju även bara mina åsikter om filmen, alla tycker och uppfattar olika.
Och såg faktiskt Christians exakta dubbelgångare senare på kvällen när vi var ute, han var verkligen SÅ lik honom, dock så kom han från Tromsö och jag fattade inte ett ord av vad han sa, men men ingen är väl perfekt, haha.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Scenen i helikoptern då reste sig mina hår kan jag säga dig end of story. ´När "M" läser dina inlägg du skulle höra dramatiken i hennes röst det låter som en såpopera haha.

2015-02-15 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: