AH (Fanny fattar)

 
 
Hejhej!!
Denna torsdag har som alla andra dagar gått väldigt fort!
Jag har varit ledig vilket har varit skönt!
Jag har tagit en fika med en ny vän och efter det så hängde jag lite på gymmet och efter många om och men tog jag mig igenom ett magpass! Så skönt att ha så mycket positiva människor där som kan motivera en att komma igång! Älskar det! Speciellt nu när min motivation till att träna inte ligger på topp haha.
Ikväll ska jag göra lite saker som jag skjutit på lite allt för länge, sånt där nödvändigt som måste göras, men sånt man skjuter på bara för man kan typ, man säger att man ska göra det imorgon men det blir tre veckor senare istället haha.
När jag är klar med allt det(kommer säkert inte ens göra det) så ska jag kolla på lite Hart of dixie och sen ska jag förhoppningsvis somna relativt tidigt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: