Live

Bild från i torsdags när vi hade en "påskespecial"-timme med Anette
 
God morgon på er!
Skriver live från jobbet! Öppnade för 45 min sedan.
Kände direkt när jag vaknade att jag inte hade sovit tillräckligt länge, och har dessutom drömt värsta stressdrömmarna, så inte så konstigt att jag känner mig mer utmattad än utvilad..
Igår gjorde jag och Fanny första passet av vår avtalade dagliga yoga, känns viktigt att göra den varje dag nu fram till sommaren för jag blir verkligen till en HELT annan person(en bättre d.v.s.) när jag gör den, man blir typ 20 gånger lugnare och så klarsynt efteråt.
Sen var jag och Julia på "Lägenhetsvisning" på den förhoppningsvis framtida lägenheten, tror den skulle bli så bra för oss! 
Idag har jag inget speciellt inplanerat, känns fortfarande som helg för mig, men ska väl iallafall ta mig i kragen och handla och träna.
Hoppas alla får en fin dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: