Hola amigos

Hola amigos!
Ny vecka och det är redan onsdag.. dagarna verkligen bara flyter bort här.
Jag har inte haft allt för mycket för mig dem senaste dagarna, jobbat, utfört lite ärenden, kollat på O.C. o.s.v.
Har verkligen saknat O.C., jag lever genom karaktärenas händelserika liv eftersom mitt liv är lika intressant som ett tomt A4, dock så är deras liv så jobbigt dramatiska.
Idag har jag packat ihop alla mina saker i lägenheten eftersom VI FLYTTAR(!!!!) in i nya lägenheten på söndag! Längtar så mycket, längtar efter att få ett rum med en DÖRR, har ju levt i ett sovalkov i 5 månader nu, så det ska verkligen bli underbart.
Dock så känns det lite halvjobbigt att vi ska behöva leva i resväskan från torsdag till söndag för vi måste vara ute ur vår nuvarande lägenhet imorgon. Under tiden ska vi få bo hos Fannys snälla morbror!
På tal om saker som är underbart så ska jag få spendera tre veckor i Amsterdam i sommar, längtar så mycket!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: