EN DAG I STOCKHOLM

Hej! I lördags klev jag upp tidigt för att ta bussen till Stockholm på Arbetsintervju för The Beach Party 2014.
Det var ca 70 personer och jag tror alla var lika nervösa haha, det var nästa så att rummet vibrerade för alla skakade av nervositet. Det som var lite roligt var att det var folk från HELA Sverige som var där, jag tyckte jag hade åkt långt, sen fick jag höra folk som hade tagit nattåg dit och en del hade åkt sex timmar för att komma dit, då kände jag inte riktigt att jag hade rätten att klaga längre haha.
Det kändes iallafall som intervjun gick bra, så vi får väl se hur det blir!
Efteråt så mötte jag upp Lisa, vi uträttade några av hennes ärenden sen åkte vi hem till henne, och jag måste bara säga, GUD vad jag är avundsjuk på hennes lägenhet, vill också ha en mysig liten lägenhet i Stockholm.
Lisa pluggade ett litet tag och medans så tog jag det lungt i hennes säng och kollade på Breaking bad.
Vid 6 tiden gjorde vi oss lite i ordning, kollade på ett avsnitt Suits tillsammans, och jag undrar verkligen hur många gånger jag hann gäspa under det avsnittet, inte för att det var tråkigt men för jag var så grymt trött, det var lätt 25ggr. Sedan tog vi bussen till Vapiano, vi tog en drink medans vi väntade på ett bord, tyvärr så råkade Lisa dock ha ned sin drink på golvet efter 5 min, stackaren.. Jag beställde en Pesto pasta som var väldigt god. 
Vi satt där några timmar och pratade om allt. Under kvällen så började jag få väldigt ont i halsen samt huvudet och mina gäspningar fortsatte och jag fick verkligen hålla mig i skinnet för att inte klaga var 3 minut haha.
Men eftersom jag hade stannat hela dagen p.g.a. skulle på mingelfest för dem som varit på intervjuen på kvällen så kändes det inte som jag bara kunde åka hem utan att ens gå dit, så vi gick dit och i princip vände på klacken och gick igen haha. Jag skulle väl inte säga att jag stannade i onödan för fick en jättetrevlig heldag med Lisa och det får man ju inte varje dag nu när hon bor i Stockholm!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: