Torsdag eftermiddag

 
God eftermiddag!
Idag är jag helt ledig från jobb, men inte har det hållit mig från att gå till jobbet eller, dock så var det för jag hade en pt-timme med Jamie.
Det var väldigt kul och lärorikt, han visade lite rygg- och armövningar, vilket är bra för mig som har en dålig rygg och som inte är så bra på just arm/ryggövningar!
Efter timmen så köpte jag med mig två bars och en banan och gick och satt mig på en bänk i solen nere vid vattnet och lyssnade på musik och bara kollade på fåglarna, man får så himla mycket peace i själen när man sitter där, så underbart.
Nu sitter jag hemma i soffan och dricker en kopp te och funderar vad jag ska göra resten av dagen.
Kanske ska göra lite mat. Så får det bli! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: