Två opassande bett

God morgon!
Hur har helgen varit? jo tack, den har varit helt ok! I fredags så var vi ju som sagt och bowlade, det var ju jättekul! Lördagen var dock inte lika rolig, jag har ju dragit på mig världens förkylning nu under veckan och den sitter fast som en fästing! Så i lördags låg jag i sängen HELA dagen, och jag hade verkligen SÅ HIMLA TRÅKIGT. Hade så sjukt ont i huvudet också så kunde inte kolla på något mesta dels av tiden, vilket resulterade i att det blev en del taktittande! spännande!
Men som tur var så vägde söndagen upp min tråkiga lördag!
Idag åkte jag som en zombie till tandläkaren vid 8.00, jag har tydligen två opassande bett(?) om jag uppfattade det rätt.
Jag har under lååååååång tid tjatat på tandläkarna att jag vill ha tandställning men jag har alltid fått samma svar.. "Du har för lite för att vi ska göra något åt saken" sen vad jag har för lite av det är rätt oklart.. Men nu har dem iallafall kommit fram till att jag ska UTREDAS, woho känner jag lite nu, nej men vet ej hur jag känner inför det? p.g.a. tandläkaren försökte ju skrämma mig genom att säga " du kommer få ha tandställning myyycket längre än 2 år iallafall." och då tänker man ju "okej nice, jag kommer vara en 48-åring med tandställning." Så då blir man ju såklart lite opepp.
Men det kommer väl vara värt det i slutänden antar jag.
Aja vi får väl se hur det artar sig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: