Fullt upp

 
Det får bli en bild på mitt fina armband som oturligt nog gick sönder ca 1 vecka efter jag hade köpt det..
 
Hej! Jag har haft "fullt upp" den senaste veckan tills nu, fast känns inte riktigt som det är någon ursäkt när det finns dem som har det ännu stressigare i vardagen men som endå har tid att blogga OCH göra massa andra saker haha. Jag har iallafall jobbat både inom hemtjänsten och på skola den här veckan och förra veckan,
vilket har varit skönt med lite variation!
Idag är jag "ledig" så jag tog mig upp vid 8.15 och åkte och träna, då kanske ni undrar varför jag gick upp så tidigt frivilligt? då kan jag ju säga NEJ det var inte frivilligt, jag var tvungen att fylla på mitt gymkort och den enda tiden han som har hand om det kunde var 8.15 på morgonen, så därav var jag uppe med tuppen!
Japp, så det blev ett magpass idag, nu är jag hemma och har precis ätit frukost!
Jag har inga andra planer för idag så vi får se vart dagen tar mig!
Ha en bra dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: