Haaaade

Igår var en bra dag för min del! Ni vet en sån där dag då allt bara går ens väg och ÄGER!! Japp en sån dag hade jag.
Var först iväg på möte i Sandnes, vilket inte alls var ett roligt möte, men det var ett möte som gynnade mig! 
Sen fick jag en chans till en ny jobbmöjlighet, håller tummarna för det!!
Sen jobbade jag med Synnöve vilket aldrig är tråkigt + att det fanns choklad i receptionsdisken.
Och efter mycket om och men och tjat från min kära medkollega så tog jag mig även i kragen och tränade!
Haha har alltid så himla svårt att börja med uppvärmningen för jag tycker att det är så sjukt tråkigt, men när det väl är överstökat så går det hur fint som helst!
Idag så öppnade jag på gymmet vid kvart i sju på morgonen och så tränade jag efteråt, nu sitter jag hemma i soffan och är hur slut som helst!
Det jag har kvar på "Att-göra-listan" idag är att skriva ett personligt brev och kolla på Bob's Burger.
Haaaade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: