D-vitamin & Paulo

Hejhej,
Som ni ser på bilderna så har vi haft några dagar med fint väder här! 
Kom som en chock när det var 17 grader helt plötsligt en dag.
Först så satt man med jacka, sen så testade man tänja på gränserna lite och tog av sig den och satt med tjocktröja, men man kunde ta det ett steg längre och så då tog man av sig till t-shirt, och det slutade med att man satt där ute med bikinitop och shorts, det var lite till snudden på utomlandskänsla när man låg i solen faktiskt! Så ja det var riktigt skönt, vi får vanligen inte vår dagliga dos av D-vitamin om man säger så, så det uppskattas när det väl kommer!
Har börjat på en ny bok också! Eller ny och ny, typ som att jag läser böcker i vanliga fall, det gör jag inte, kan ta upp till ett år för mig att läsa ut en bok på 200 sidor, men med denna har jag faktiskt redan kommit halvvägs i på bara 2 veckor, så det är framsteg för mig! Det är en bok av Paulo Coelho som heter Alef och den är verkligen hur bra som helst!
I helgen har jag jobbat och tränat med Kelly! Tidigare i veckan så har jag också bara jobbat och varit på Krav maga, haha på tal om det, dem flesta killarna tror ju att jag inte kan ta någonting så dem tar det alltid jättelugnt med mig så jag får alltid säga till dem att dem KAN slå/sparka hårdare för jag kommer liksom inte gå av(förhoppningsvis inte) men det är en kille som verkligen inte bryr sig ett dugg om att jag är tjej, liten och väger 1/3 av hans kroppsvikt, så han tar i för kung och fosterland och drog mig i golvet ca 5 gånger och sparka nästan luften ur mig senast vi sågs haha, men tycker det är lite bra av den anledningen att då får man verkligen känna på lite hur det skulle gå till i verkliga livet, ingen som bryr sig om ta det lugnt med en då haha.
Snart så ska jag och Fanny bli upphämtade av Rickard och följa med honom på någon PT-grej i Sandnes, sen ikväll ska vi göra lite yoga och kolla på solsidan, koppla aaaaaav bara. Eg trenger de.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: