If you respect me, don't protect me

 
 
Friday, friday gotta get down on friday.. nej ikväll ska jag jobba! så det blir inget getting down för mig, varken idag eller imorgon.. vilket suger en aning, men vad gör man inte för lite pengar nu för tiden?
Men innan jobbet ska jag träffa Theres som jag inte sett på år och dagar känns det som, så det ska bli kul!
Igår så var jag på Boxfit med min lillasyster på Söders fight gym, alltså.. man blev lite rädd när man klev innanför dörrarna där och undrade vad man skulle ge sig in på, men man ska ju inte dömma en bok efter sitt omslag så vi gick in och provade på det endå, och det ångrade jag inte alls att vi gjorde, det var verkligen så himla roligt! Det var dock inte alls den typ av träning som jag trodde att det skulle vara haha, det var MYCKET mer rough om man säger så haha, inge friskisträning här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: