Pick me up and take me like a vitamin

Igår så träffade jag Martina och gick på stan med henne, det har kommit in SÅ MYCKET som jag vill ha, så den som vill skämma bort mig(Mattias), okej jag tillåter det nu."skämt"
Nej men dem hade verkligen fått in jättemycket nytt fint nu till våren och jag tror jag la någon sorts shoppingspell över Martina som påstod att hon inte shoppar så ofta alls och nu när hon var med mig så tog det aldrig slut på hennes shoppande, hon sa "Det här är det sista jag köper idag" tre gånger innan hon hade köpt sin sista grej. Vet inte om det är en bra eller dålig egenskap jag har.. Jag fick med mig två likadana linnen hem som även Martina köpte, fast hon köpte ett svart, tyckte dem var SÅ fina, från BikBok, såklart.. det är något med BikBok som alltid faller mig i smaken helt enkelt. Det slutade med att vi satt på Kahl's och pratade i säkert en och en halv timme.
Sedan sa vi hejdå och jag åkte hem till Olivia där jag fick träffa Lara (och Olivia & Jossan) efter fem månader sedan sist och åt hemlagad pizza och marabou.
Det var en bra dag helt enkelt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: