Buenas noche

Mitt liv har varit relativt ointressant den senaste tiden, fast ändå intressantare än vad det brukar vara, så ni kan ju tänka er hur ointressant det brukar vara. Har blivit inringd till jobb några dagar, jag och Malin har hittat tillbaka till varandra efter dessa år på gymnasiet och har spenderat mycket förlorad tid tillsammans på senaste, jag har varit ut två gånger på en månad(wow) och spenderat förvånansvärt lite tid med mormor.
 
På fredag så ska vi tjejer åka till Stockholm till Freja och Lisa och spendera helgen där med dem.
Vi ska äta, dricka, mysa, festa och prata prata prata, helt utan kommatecken, som det brukar och ska vara när vi umgås. Längtar så mycket.
 
Nu ska jag sova(ska kolla på minst 2 avsnitt av Suburgatory) för ska upp vid kl 7, jag ska följa med mormor och morfar på trädgårdsmässa i Stockholm.
 
Buenas noche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: