Tvättbjörn

 
Godmorgon! Nu är första natten avklarad! det var lite svårt att sova, dels för att väggarna är så tunna så jag kan höra vad dem ute på gatan pratar om och dels för min kudde var hög som ett höghus, vakna med början till nackskott var tjugonde minut, så det sluta med att kudden åkte bort, måste till IKEA och köpa en ny..
Just nu ligger jag och funderar vad jag ska ha för mig idag, hade velat gått ned på stan och kollat runt men jag har ju varken, tvål, smink, eller kläder så det blir lite svårt att ta sig någonstans just nu känns det som. Skulle gärna ÅTMINSTONDE vilja ta bort gårdagens smink, men har liksom inte ens lite tvål till det, så just nu ser jag ut som en tvättbjörn. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: