Stammisen på bibblan

 
Heeeeeeeej!!! Hur har dagen varit? Själv så har jag haft en rätt så effektiv dag! eller effektiv och effektiv, jag har fått lite gjort rättare sagt.
Jag var först till biblioteket och skrev ut cv:n, vilket jag har gjort i princip varje dag sen jag kom nu, kanske kan sluta skriva det eftersom det nästan är en självklarhet att jag gör det varje dag.
På biblioteket är jag känd som tjejen som jämt skriver ut ca 40 papper och som jämt lånar häftapparaten.
Det jag har lagt ut mest pengar på här är nog att skriva ut cv:n, har lätt skrivit ut 200 cv:n redan, undrar om jag får något golden membership card snart.. skulle behövas om jag ska fortsätta söka jobb så här effektivt..
Jag har iallafall gått runt hela stan idag med mina cv:n, en sak som jag ALLTID får ångra när jag går ut är när jag inte tar med mig kameran.
Alltså detta är en sån kulturstad och jag vill ta kort på ALLT.
Idag när jag har gått runt så har jag sett så coola grejer och har slagit mig själv varje gång för jag inte tog med kameran.. Kanske tar en morgonpromenad imorgon med kameran om det är fint väder!
Nu ska jag göra en hemmagjord ansiktsmask och dra i lite kokosolja i håret och fredagsmysa med Fanny! PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: