Sprängröda ögon

 
 
Hejhej! Idag har jag spenderat mesta dels av dagen i Sandnes! Jag tog tåget dit och lämnade ut lite cv:n och gick runt och kollade lite.
Jag har dock varit så där jättetrött idag, ni vet när det svider i ögonen och man är helt sprängröd och så fort man kommer utanför dörren så sprutar tårarna helvilt. 
Haha skulle inte förvåna mig om dem i butikerna trodde att jag var hög som ett hus när jag kom in dit med mitt cv och mina kisande röda ögon.
När jag kom hem så gjorde jag lite mat och sen försökte Fanny få med mig till gymmet, skulle ha kört ett magpass idag men jag kände verkligen att det inte var i mina kort idag. Jag var verkligen SÅ trött när jag kom hem och dessutom så var/är det en storm ute, så jag skulle ha vart genomblöt innan jag ens hade hunnit komma fram till gymmet.. Så, jag gjorde en smoothie och la mig i sängen istället och kände direkt att det var rätt val idag.
Och som jag visste, när Fanny kom tillbaka så var hon bokstavligen GENOMBLÖT HAHA, nejdå, inte så kul men det droppade ganska mycket av henne hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: