En solig dag

 
 
 
 
 
 
 
 
(Är besatt av de fina hjärtarna som hänger i träden)
Idag har varit en väldigt fin och solig dag! vilket tycks vara ovanligt här i Stavanger då det sägs att det är ofta är ganska regnigt och molnigt här.
Vi har iallafall utnyttjat vädret till fullo idag! Jag tog först en springtur efter frukosten och kolla runt i områdena lite, det blir som en helt ny värld så fort man hittar en ny gata nästan haha.
Sen gick vi ned på stan och köpte en varsin Shake och caffe på Joe & the juice(kommer bli stammis där) och vandra sen runt på stan lite.
Vi var och kolla på ett gym som vi ska börja träna på och Fanny bestämde sig för att vara lite spontan så hon beställde en färgningstid hos en frisör när vi ändå var på hugget!
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Gabriella..

2014-12-05 @ 10:11:03
Postat av: Heval

Hej! Jag skippade smink helt, men jag har börjat använda smink nu den senaste tiden på grund av olika event. Då har jag använt mig av sminkborttagning ENDAST på ögonen och sen kört på oljan eller en cleansing butter (http://www.thebodyshop.se/mobile/#/product/C_SkinCare_Cleansers/97951m) för resten av ansiktet. Jag avslutar alltid med oljan, vad jag än gör innan. Funkar utmärkt! Hoppas det går bra :)

2014-12-05 @ 21:20:05
URL: http://hevals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: