En helg i Stockholm

 
För någon vecka sedan så åkte jag, Lara och Jossan till Stockholm för att spendera helgen med Freja och Lisa.
Vi fick låna en gästlägenhet av en bekant till Freja som låg precis på Drottninggatan, vilket var helt perfekt och GUD så fin den var! vi blev verkligen helt chockade när vi kom fram.
På fredagen när vi kom så hade Lisa lagat en helt underbar trerättersmiddag till oss och det var verkligen bland det godaste jag ätit. Till förrätt fick vi varm macka med chevré och honung på som verkligen var BÄST, skulle ha kunnat ätit 20st, till varmrätt fick vi svamprisotto och till efterrätt blev det en marängsviss. Allt var verkligen så gott. På lördag förmiddag begav vi oss ut på en shoppingtur på stan, jag köpte en klänning från Bikbok, skor från Topshop och ett par solglasögon från Beyond Retro.
När vi kände oss färdiga så gick vi hem och tog det lugnt ett tag, sen gick vi till en jättemysig spansk tapasrestaurang.
Sen när vi kom hem så fixade vi oss och förfestade lite, vi fick även sällskap av våran gamla klasskompis Frans, vilket var kul! Sedan begav vi oss ut till ett ställe som heter Brillo.
På söndag morgon var alla extra sega och vi hann bara städa upp efter oss i lägenheten innan vårt tåg gick.
Det var verkligen en jätterolig helg och jag ville verkligen inte lämna Stockholm för Gävle igen sen..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: