Embrace the change

Idag har jag varit så satans produktiv.
Jag har hällt upp all rödvinbärsdryck som jag gjorde igår, jag har städat ett garage och så har jag sytt upp och lagat byxor! Detta är nog mer ett inlägg till mig själv än någon annan, haha, bara så jag kan kolla tillbaka och säga att jag faktiskt har haft för mig något under veckan, att jag har gjort någon så kallad "nytta"
Idag har jag även hittat 4 st(!!!) par helschyssta byxor i mormors och morfars källare(guldgruva).
För er som inte vet så har min mormor och morfars källare varit där jag har hittat mesta delen av kläder som min senare tonårsgarderob har bestått av. 
Och nästan varje gång någon frågade vart mina kläder var ifrån så svara jag alltid "mormors källare".
Det har varit som min egen lilla secondhand butik, och allt har alltid varit gratis!! woho.
Man kan verkligen fynda så speciella och snygga grejer där nere och det roliga är att även fast man känner att man har gått igenom allt där nere by now så hittar man ändå saker hela tiden som det känns som man aldrig har sett förut! Det är väl liksom att en del grejer tyckte jag inte var så snygga då som jag i dagsläget tycker är värsta skatterna. Så det är väl tur att klädsmaken ändras! Väldig tur.
Kan bara tänka mig min klädstil som jag hade i t.ex. 6-7:an uuuooocccchhhh.
Men man tyckte ju att dem kläderna var så fina då, lika som man tycker att en del av sina kläder är så fina nu, om tre år till kanske vi kommer se tillbaka på dagens kläder och tänka "Vad tänke jag egentligen...."
Embrace the change!
Nu ska jag kolla på My neighbour Totoro(Ida du inspirerade mig) och sova! 
Buena noche amigos


Kommentarer
Postat av: Ida

haha somsagt, mysigaste filmen!!!

2016-09-02 @ 09:49:22
URL: http://nouw.com/blousey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: