Que hora es?

Bild 1. Stekt äggplanta med tomatsås och parmesan. Bild 2. Någon som älskar kaviar.
 
Dag nr tres har liksom igår innehållt simlektion och spanskalektion, det är lite roligt för igår så fick jag vara med 50+:arna på spanskalektionen och idag fick jag vara med 5-åringarna, vi lekte med lego och "Que hora es lobito?", jag känner endå att jag lär mig mest och att jag utvecklas som mest vid matbordet, då är det ingen press, jag kan ta min tid att tänka och fråga och det går in lite mer då än på lektionerna, eller det är iallafall så det har känts dem två senaste dagarna.
Sen vi kom hem så har vi satt ihop sängar, lagat mat, ätit italienskt, suttit vid bordet och druckit vin, dem har lärt mig spanska och jag har lärt dem svenska, familjen har en väldigt härlig energi och dem är väldigt bra sällskap.
Imorgon kommer det en belgisk tjej hit som ska bo med oss en månad och som ska lära sig spanska, så efter imorgon har jag en roomate i en månad, så det blir nog bra, förhoppningsvis.
Buenas noche.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: