Smoothiefest i sängen

 
 
I morse så var jag hur trött som helst när jag vaknade, kändes som någon hade stått och slagit mig konstant i huvudet med en tempurkudde hela natten.. Haha, kan ha varit för att jag kom i säng vid fem på morgonen, hur konstigt det än låter så var jag helt slut efter att ha stått still på jobbet i fyra timmar, man får så sjukt ont i benen/fötterna.
Det var en svensk DJ som spelade igår iallafall, han hette Otto Knows, aldrig hört talas om honom förr men han var duktig! Man fick lite lust att gå och dansa istället för att stå där och sälja snus.
Hur som, så tänkte jag unna mig en stor frukost imorse med gröt, mackor, smoothie, te o.s.v. som jag tänkte äta i sängen och kolla på något bra serie avsnitt.
2 min efter jag hade tagit dem första bilderna så hände det på sista bilderna.
Både glaset med smoothien och min fulla tekopp åkte rakt ut i sängen på mitt vita täcke.
Det blev som att jag skrek "NEEEEEEEEJ" i slowmotion, allt hände så fort men ändå så sakta.
Så det tog ca femton minuter innan jag väl fick sätta mig och äta det som var kvar av frukosten.
Japp, det var jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh vad gott det såg ut :)

Svar: Jaa, det jag hann dricka var väldigt gott! :) haha
gabriella öhrn

2015-05-09 @ 19:19:32
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Postat av: det är inte jag

MINA TANKAR ÄR HOS DIG I DENNA SVÅRA STUND

2015-05-09 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: