Flytt & farliga wienerbröd

Hej! Nu har vi äntligen fått flytta in i nya lägenheten! Vi trivs sååå bra, den är verkligen supermysig!
Och det tar typ 3 minuter att gå ned till stan!
Idag har jag jobbat i 10 timmar, fötterna var helt ömma dem sista timmarna.. 
När jag kom hem så hade Julia tagit med sig mackor med Brieost & fikonmarmelad från jobbet som hon så snällt bjöd på, dem var himmelskt goda verkligen! Måste ju säga att det är lite lyxigt(läs farligt) att ha en sambo som jobbar på bageri och som tar med sig massa fina surdegsbröd och wienerbröd hem om dagarna! 
Nu ligger jag i sängen og koser meg(börjar komma in i norskan) och ska kolla på ett KUWTK-avsnitt innan jag ska sova.
Hoppas alla haft en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: