Scarface

 
Hej!!
Idag lyser solen här och då blir man automatiskt alldeles superlycklig!!
Jag och Fanny har suttit ute på våran altan och glassat nu på förmiddagen och lyssnat på våran musik och poddar.
Jag har redan fått massa fräknar efter bara ca 30 min, kom dock på att det kanske inte var så bra för mig att sola ansiktet då jag vaknade upp med världens rivsår på näsan och det skulle då inte bli ett allt för härligt scar.
Som jag kanske har skrivit förr så har det ju gått magsjuka, förkylning och hela köret här efter nya årets start och jag har på något magiskt sätt klarat mig! Dock så började jag må lite halvtaskigt igår och trodde att även jag skulle åka på magsjuka, MEN jag klarade mig!! Så glad.
Idag ska jag jobba 14-22, men innan ska jag njuta av dem sista soltimmarna(med en bomullstuss på näsan)(äger inget plåster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: