Rømme = Life

Hej! Det blir inte att jag skriver så mycket om dagarna nu, just för att det känns tråkigt att skriva samma sak hela tiden, för jag gör i princip samma saker varje dag, jobbar, äter rømme och sover. Haha.
Sen kan det hända att jag träffar några vänner på helgerna.
Imorgon så är vi(jag och Fanny) faktiskt bjudna på kakkalas hos Madde som fyller år idag(Grattis igen Madde!)! Så det ska bli jättekul!  
Sen på lördag är alla tjejer från jobbet bjudna hem till en annan tjej för "Jentefest" så då blir det cupcakes, klänningar och möjligtvis en liten utgång(alkoholfri)(förhoppningsvis)(ja men jo det blir det).
Hade viljat ta med kameran imorgon men upptäckte igår att mitt minneskort till kameran har gått sönder på något märkligt sätt?? Ingen aning vad som har hänt med det då det endast har suttit i kameran hela tiden men trasigt är det iallafall haha, så jag måste väl köpa ett nytt, så småningom.
Idag har jag varit ledig och allt jag har gjort är att ha tränat och köpt tandkräm, så ni kanske förstår hur svårt det är att grunda ett intressant inlägg på det? Inte lätt som en plätt om man säger så.
Nu tänkte jag iallafall tänka på refrängen och gå och borsta tänderna med min nya tandkräm, Ciao.


Kommentarer
Postat av: Anastasia Steele

Det var jag som åkte dit & hade sönder det, sen åkte jag hem

2015-03-06 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: