Leva life som vilde

 
Hej! Vaknade upp med ett ryck idag och såg att klockan var elva, får typ ångest när jag vaknar så sent, men det är väl rätt så lugnt endå med tanke på att det faktiskt är söndag. Då får man vakna sent.
Igår så tappade jag min hängivna mobil för sista gången och den förblev svart, så nu går jag utan mobil.
Känner mig faktiskt lite lättad att inte ha en mobil, det är väldigt skönt att inte ha den där tvångstanken att man måste kolla igenom hela instagramflödet hela tiden eller att man måste svara på sms.
Som jag sagt förr så tror jag att jag lätt skulle kunna flytta ut till Amazonas utan några som helst teknikprylar och bara leva life som en vilde typ. Bara vara ett med naturen liksom, tror jag skulle vara jättelycklig då faktiskt.
Igår så var det en riktigt bra dag, det kändes som att det var sommar ute!! Solen värmde, fåglarna kvittrade och kvällen var ljus och varm, man blir verkligen så himla lycklig av sånt väder.
På kvällen var vi några tjejer hemma hos Julia, vi pratade och åt grönsaker och dipp typ, jättemysigt!
Sedan gick vi vidare hem till Adam för att fira hans födelsedag! Träffade mycket trevliga folk där så jag hade det roligt! När dem sedan skulle gå ut så gick vi hemåt eftersom vi varken hade pengar eller hälsan för att gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: