Hem och tillbaka

 
Heeeej!! Jag har haft "fullt upp" senaste tiden! Har hunnit varit hemma  i tre dagar och träffat familj, några vänner och varit hos tandläkaren samt hämtat ett nytt pass, jag kom tillbaka i söndags igen.
Haha det var en enda stor kamp med resväskan när jag skulle få hem(hem i Norge) den igen efter jag hade hoppat av flygbussen, jag fick dra/kånka/slita 22kg upp för två stora, långa trappor, sen fick jag KNUFFA den uppför den jobbiga backen vi bor i haha, var helt slut, svettig och gråtfärdig när jag kom fram, plus att jag trodde att Fanny hade dragit hemifrån utan att lämna nyckeln när jag kom fram, vilket hon som tur inte hade gjort, men det höll på att rinna över då haha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: