Fredag

Hejhej! Har blivit lite dålig uppdatering på senaste tiden med anledning av att jag tycker att det är så sjukt tråkigt att blogga utan bilder, och jag har inte fixat något nytt SD-kort till kameran heller satt.
Jag vet att när jag själv läser bloggar så brukar jag bara bläddra förbi om det bara är text och tänkte att det kanske blir lite samma sak för dem som ska läsa mina långa veckosammanfattningar haha.
Jag tänkte iallafall försöka dra en liten kort(kommer bli långt) sammanfattning av vad som har hänt i mitt liv den senaste veckan.
Jag har tränat, har äntligen fått upp en rutin på träningen och det håller en planeringsmänniska som mig motiverad haha, och så har jag jobbat och även varit på jobbintervju denna vecka!
Nästa vecka ska jag hem på en snabb visit och hämta mitt nya pass och även byta ut mina vinterkläder mot mer somriga kläder då det börjar bli varmare här, och jag ska även passa på att gosa hur mycket som helst med min katt, typ det jag längtar mest till haha, men ska även bli mysigt att spendera några dagar med familjen och träffa några kompisar!
Idag så har jag jobbat och efter det så mötte jag upp Julia och åt en mysig lunch på Egon med henne!
Ikväll så ska vi fira en bekant som fyllde år igår och sen får vi se vart kvällen tar oss!
Hoppas alla får en fin helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: