The face of 3,5 timmars sömn

Hej! Nu var det ett tag sen jag bloggade! Det har berott mest på att det har varit juletid och jag har helt enkelt ägnat mig helt åt att äta. 
Och kanske lite till att vara med familj och vänner..
Känns som jag har gjort mycket den här julen, det har varit första julen på länge då jag faktiskt har haft lite julkänslor! Jag har åkt pulka med mina vänner, lärt(fortfarande i inlärningsprocessen) mig åka skridskor på nytt, bowlat, o.s.v. har varit ovanligt aktiv helt enkelt! och det har varit jätteroligt, kände mig som ett barn igen!
Nu sitter jag på flygplatsen i Oslo och väntar på att mitt plan ska gå om ca två timmar.
Jag är hur trött som helst och sitter och gäspar(gäspa igen bara för jag skrev "gäspar") oavbrutet, får verkligen kämpa för att inte bara glida ned och lägga mig och sova på bordet just nu. Har även hamnat i ett sånt där stirrtillstånd då man bara sitter och stirrar ut i tomma intet, och tyvärr så brukar ju det där tomma intet hamna mitt på en person som då börjar känna sig obehagligt uttittad, som tur är så är tjejen som jag råkar stirra på hela tiden så inne i sitt pluggande så hon märker knappt av mig heheh.
Jag ska väl försöka hålla mig vaken med någon spännande serie och jag tror till och med att jag måste ta till med en kaffe(tar till med dem starka grejerna) innan jag hoppar på planet.
Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: