Grattis Morfar!

Min klippa
 
Hejsan! Dagarna flyter på som vanligt här, jobbar, tränar och skrattar med Fanny i princip!
Igår var det lite kaotiskt men det ordnade upp sig precis som det skulle, så allt är i sin ordning så att säga.
Idag fyller min fina, underbara morfar år!! Morfar, hoppas du har haft världens bästa dag, jag älskar dig så mycket och du förtjänar det bästa!!
Jag har även provjobbat på en restaurang idag, vilket gick bra, det gick som det går första gången på alla jobb, man känner sig lite i vägen, man känner lite smått panik hela tiden, men men, allt har ju sin första gång! Och man kan inte lära sig allt på en gång.
Nu är jag hemma, och ska väl gå till jobbet om en timme exakt.
Just nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och kolla på en sorglig film typ haha. Det är en sån dag idag.
Det har varit rätt många såna dagar nu i streck, och jag vet inte riktigt varför jag tillåter saker att få mig att känna så. Det blir en total livsdetox på allt sånt! haha.
 


Kommentarer
Postat av: Morfar

Tack Gabriella, det var fantastiskt fina ord vet du va; jag ÄLSKAR också så mycket.Ha de, säger de visst i Norge.
PS. Posten håller på och söker efter ditt paket.
Vi hörs Morfar

2015-01-21 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: