Slut som artist

Hej! Haha har fått lite klagomål hemifrån angånde att jag inte uppdaterat på senaste så känner att jag kanske måste dra ihop ett litet inlägg för att visa att jag lever.
Just nu går allt som det ska! Jag är frisk, vet dock inte hur det kan vara så då jag har världens dåligaste immunförsvar och ALLA runt om mig är sjuka??(bara för det kommer jag bli sjuk nu)
Jag har just nu inte ett men fyra jobb i rockärmen! Jag har ju trots allt gått in i karriärscykeln enligt horoskopet och det visar ju sig stämma! Haha, så nu har jag jobb på Icon, Adwyse, Dagis & Shell!
 
För en vecka sedan stressade jag och höll på att dra av mig håret för att jag inte hade något jobb och knappt fick det att gå runt, nu stressar jag istället för jag vet inte hur jag ska få alla jobb att gå ihop med alla scheman.
Känns dock VÄLDIGT skönt att allt mitt springande med CV:n och ansökningsmail och telefonsamtal har lönat sig i slutändan. Jag har inte gett mig och det är jag då stolt över.
 
Den här veckan har jag jobbat, varit på avskedsmiddag för en vän som reste hem idag, tränat och haft upplärning på ett av dem nya jobben.
Så idag började jag först 07.00 och slutade 13.00 sen gick jag till det andra jobbet som började 14.00 och sedan så slutade jag vid 20.00.
Jag gjorde även ett riktigt benpass nu på kvällen så nu haltar jag fram som en 97-årig Quasimodo.
Nu är jag slut som artist och tänkte somna gott till ett serieavsnitt.
Tack och hej.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: