Den efterlängtade chokladen

 
Idag har varit en bra dag! Jag har varit ledig och fått rätt mycket gjort!
Jag började med att springa en runda i solen, hur härligt(även hur jävla asjobbigt som helst) som helst, jobbar på att få tillbaka konditionen nu, frågan är om jag kommer vara lika motiverad när det inte är sol ute, vet att det bara är en tidsfråga innan regnet är tillbaka..
På eftermiddagen så träffade jag och Fanny Jennelie på Efendi tea & coffee house, som var världens mysigaste lilla fik på fargegaten! Det var turkiskt inspirerad inredning och mannen som ägde det var världens goaste människa!
Jag och Fanny köpte varsin chokladkaka, såna cravings som vi har haft på choklad dem senaste veckorna, ja det har varit utom kontroll, ni kan ju bara tänka vår eufori när vi fick vår choklad.
Där ska jag bli stammis!(när jag får råd..)
När vi hade fikat och pratat klart så gick vi på jakt efter en födelsedagspresent då vi ska på födelsedagsfirande på lördag! Nu sitter jag hemma i sängen och ska väl göra kväll relativt snart, klockan är ju trots allt 21.15.. 
God kväll / Gabriella 75 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: