Dagen efter dagen

Godmorgon! Idag vaknade jag upp och trodde det var sommar ute, då blev man glad!
Det är alldeles klarblått på himlen och solen lyser, dock så är det nog inte sommarvärme ute men man kan ju inte få allt! Man uppskattar verkligen fint väder så mycket här borta eftersom det nästan alltid är grått och molnigt.
I fredags så kom Jennelie, Lukas och Co över och bakade inför lördagen och bara umgicks vilket var väldigt trevligt.
På lördagen så hade vi en liten middagsbjudning med några tjejer innan våran inflyttningsfest började!
Vi hade superroligt och det kom mycket nytt folk vilket också var roligt, det är det som är så kul med Stavanger, man slutar aldrig träffa nya folk! Man bara får nya vänner hela tiden, och vem tackar nej till det liksom?
Igår så vaknade man upp i rent kaos, haha nejdå, men man kan minst sagt säga att det var stökigt och då hade jag endå städat bort ca 20 påsar med skräp och glas innan jag gick och la mig.
Jag kände att jag hade tagit min del av städningen helt enkelt så jag tog mitt pick och pack och gick ut på en tretimmars promenad i solen och fotade lite i solskenet.
Jag ska lägga upp bilder från allt senare.
Idag så ska jag på intervju för sommarjobb hos SAS på Sola flygplats! Och sen ska jag jobba 16-20, så det blir en produktiv men ganska lätt dag, vilket är en skön start på veckan!
Hoppas alla får en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: