Uppslagna knogar och ömma smalben

Hej hallå!! Är just hemkommen efter min andra Krav Maga träning, mina knogar är helt uppslagna och mina smalben är ömma och jag kommer säkerligen vakna upp med minst tjugo blåmärken på vardera imorgon, MEN, det är så värt det för det är så sjukt kul och lärorikt! Får verkligen värsta adrenalinkicken av detta! Idag har jag fått lära mig hur man tar sig ur en situation om en människa sitter gränsle över en, en sån där situation då jag oftast bara får panik och börjar gråta och skrika haha, men, nu vet jag hur jag ska ta mig ur det! Så nu behöver jag aldrig acceptera att någon tvångskittlar mig igen! Wehå!
Sen så fick jag även lära mig typ basic hur man tar sig ur ett grepp och hur man ska gå tillväga efter man kommit loss o.s.v.
Jag hoppas mina knogar har slutat ömma till imorgon så jag kan vara med då också!
Annars då? Jo jag öppnade ju som sagt gymmet idag, slutade vid ett, efter det så gick jag och handlade lite nödvändigheter för jag ska nämligen baka lite knäckebröd imorgon tänkte jag, sen efter det så gick jag bara hem och åt, kollade på serier och tog en powernap innan jag åkte iväg på träningen.


Kommentarer
Postat av: Mary

Hoppas det känns bättre imorgon, fast det låter som om det var värt det :)

Svar: Det gjorde det! Tack! :)
gabriella öhrn

2015-04-15 @ 20:18:21
URL: http://dreamsarelife.blogg.se
Postat av: DennisSep

Шкатулки для часов купить в Украине в интернет-магазине с доставкой наложкой

http://купить-часы.укр/img/m/38-manufacturer_default.jpg

2017-02-26 @ 11:08:52
URL: http://xn----8sbwhzpef4b3bg.xn--j1amh/
Postat av: MatthewHar

แทงบอล ทบ
บริการดีมากครับ พนักงานพูดสุภาพมากๆ ประทับใจมากครับ ไม่เคยคิดจะเปลี่ยนเว็ปเลย มีปัญหาโทรได้ตลอด 24 ชั่วโมง ใช้บริการกับ sbobet7x มาได้สักพัก ไม่มีปัญหาอะไร โปรโมชั่นก็ได้จริง ขอบคุณมากครับ บริการดีครับ ทำรายการอะไรต่าง ๆ ก็รวดเร็ว ขอให้บริการดี ๆ แบบนี้ตลอดไปนะครับ
ทีเด็ดเทพ ล้มเว็บ
ประทับใจการฝากถอน บริการได้เร็วดี แม้จะเป็นช่วงเย็นๆ เห็นบอกว่าคนทำรายการเยอะก็ยังรอไม่เกิน 5 นาทีใช้บริการออนไลน์ผ่านหน้าเว็บไซต์ ทั้ง สมัครสมาชิก ฝากเงิน ถอนเงิน สะดวกดี ดีตรงไม่ต้องพูดคุยกับคน ผมชอบมาก มาสมัครแรกๆ ตอนแรกนึกว่าบบริการไม่ดี ไปไงไปมาบริการดีโครตครับ สอนผมตั้งแต่เล่นไม่เป็นและแทงบอลได้จนรวยทุกวันนี้
ผลบอลสด888 อัพเดตผลบอลสดๆ ทันเวลาทุกวัน ทุกลีก ไม่ต้องรอนานเหมือนเว็บอื่น มาตรฐานสากล
ดูบอลสด ดูบอลออนไลน์ ดูบอล warp football ลิ้งดูบอล warpfootball บอลสด บอลออนไลน์ ลิงค์ดูบอล ดบอลสด ดูบอลสด youtube ดูบอล ออนไลน์ ดูบอลออนไลน์ cth ดูฟุตบอลออนไลน์ ดูบอลออนไล preview football ลิ้งดูบอลสด ฟุตบอลออนไลน์ wrap football ลิ้งค์ดูบอลสด วาปฟุตบอล link ดูบอล ดูฟุตบอลสด ดูบอลผ่านเน็ต ถ่ายทอดสด ถ่ายทอดสดบอล ดูบอลสดออนไลน์ เว็บดูบอล ดูบอลสด วันนี้ ดูบอลออนไลน์ hd ดูบอลสด youtube มือถือ fดูบอลสด ดูบอลไทย วาร์ปฟุตบอล ดูบอลออนไลน์ฟรี ถ่ายทอดสดฟุตบอล วาปบอล ลิงดูบอล ดู บอล สด ดูบอล cth ดูบอลสด cth ลิ้งค์ดูบอล wap football fดูบอลออนไลน์
ดูบอลลิเวอร์พูล

2017-03-15 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: