The answer is you

 
 
Ibland när jag hamnar i obalans i vardagen då jag drar på mig onödig ångest eller negativitet så är jag så grymt tacksam över att jag har Fanny där vid min sida som kan prata mig ur det på 2 minuter. Hon har då alltid tips, idéer, videos eller bara väl valda ord som får en på benen igen.
Jag är så tacksam att jag har en sån energigivande människa till sambo!
Idag hamnade jag i en 20 minuters svacka av ångest och då tvingade hon mig att kolla på dessa två videos, så jag tänkte bara föra tipset vidare till er som kanske har en dålig dag, men även till er som har en jättebra dag, kolla på dessa videos! Dem ger, iallafall mig, så mycket livsmotivation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: