UPPE MED TUPPEN(PENSIONÄRERNA)

 
Hej! Idag har vart en riktigt produktiv dag för mig känns det som! ibland kan man ju ha dagar då man känner att man inte har fått något vettigt gjort alls, bara legat i sängen och stirrat in i datorn i princip.
Det kan ju vara riktigt skönt vissa gånger, men oftast så kryper det i kroppen på mig då.
Jag tog mig upp vid 8.40 och drog direkt till gymmet, det var jag och pensionärerna idag!
 
Jag var klar efter en timme och då åkte jag hem till mormor och morfar och åt lite frukost och duscha.
Sen när jag kom hem så städade jag och dammsög hela huset, sen tvättade jag och diskade lite.
Nu på kvällen gjorde jag en vegansk chili con carne som hette "Chili con Frijoles", den blev helt okej!
Nu sitter jag här på sängen och funderar vad jag ska göra härnäst.
 
Har sprungit efter katten och försökt borsta henne lite bara för att ha något att göra..
Dagarna blir verkligen så sjukt långa när man går upp tidigt, man blir så förvånad när man är klar med allt och klockan bara är 13.00. Måste skaffa en hobby om jag ska fortsätta gå upp så tidigt..
Jaja, jag ska kanske ta och kolla ikapp några serier nu innan Paradise Hotel börjar.
 
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: