Poserar casually på kyrkogården

 
 
 
 
HejHejHej
Idag har varit en väldigt grå dag, men grå behöver ju inte betyda tråkig.
Jag, mormor, morfar och min lillasyster åkte på "Julmarknad" idag vilket det inte alls var, det var mer en Second hand-butik som hade tagit fram julgrejer och som sålde pepparkakor och det var GALET mycket folk där, men det var ok, jag gillar ju endå Second hand satt, Fyndade faktiskt två grejer!
Efteråt så åkte vi till kyrkogården och tände ett ljus på min mormors morfars grav, och efter det så bar det av hem åt igen.
Och sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, tagit en springtur, duschat, kollat på paradise and that's it pretty much.
Nu ligger jag i sängen och ska sova, så sov gott dem som läser detta!
Kisses
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Sov gott /eivor

Svar: Sov gott Eivor / Fjutt'n
gabriella öhrn

2014-11-20 @ 16:24:31
URL: http://wwwww.malincecilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: