GOD KVÄLL!

 
 
GOD KVÄLL! klockan är 19.41 just nu när jag börjar detta inlägg och jag har lagt mig för kvällen, tänderna är borstade och ansiktet tvättat. Imorgon så ska jag jobba i skolan igen, börjar 7.30..
Så himla skönt att lägga sig tidigt, då behöver man inte känna sig stressad inför att somna, brukar nästintill alltid vara stressad inför att somna när jag ska jobba morgonen inpå, så nu hinner jag göra allt som jag vill innan jag sover, d.v.s. kolla på några SATC-avsnitt och kolla igenom instagram & twitter, samt läsa lite bloggar.
Har börjat fått lite halsont efter jag åt en valnöt idag, vet inte om det är en liten allerigisk reaktion eller om det är en förkylning som är påväg.. vet inte riktigt vilket jag ska hoppas på heller(?)
Hoppas det är borta till imorgon bara när man ska hoppa hopprep och sjunga ramsor haha.
Nej men nu ska jag iallafall återgå till mitt serieavsnitt!
Ha en bra kväll! Och för er som ligger i sängen som jag, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: