RENÉE VOLTAIRE

Jag vet ej om ni vet det eller inte men på senare tid (typ ett halv år sedan) så har jag blivit väldigt intresserad utav hälsa och välmående och känner att det är väldigt viktigt att ta hand om kroppen överlag. Jag blev nyligen vegetarian också och det har funkat bra än så länge! I förrgår så beställde jag hem lite grejer från Renée Voltaires webbshop som jag fick hem idag, Jag hittade även en jättebra hemsida som säljer massa olika hälsogrejer som jag också fick hem lite grejer från idag, det som är så bra är att det är så billigt och dessutom fri frakt, sidan heter Vitaminvaruhuset.se. Tänkte visa upp vad jag köpte, för vad är en blogg utan bilder?
Några teer eftersom jag har gått och blivit beroende av te på senaste tiden, lite frukostalternativ som rawgröt, musli och crunch, cashew & sesamsmör, hampafrön, green detox, vetegräspulver, lite kex och sist men inte minst en tandkräm utan flour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: