EN NYSTART

Hej, gud det känns konstigt att skriva ett blogginlägg igen, vet liksom inte vad jag ska skriva. Jag vill börja blogga effektivt igen för "jag tycker det är så roligt att kolla tillbaka senare" som alla säger men ja det är så det är. Sen får vi väl se hur det går.
Jag vill inte att detta ska bli en "modeblogg" dels för jag suger på att ta "outfitbilder" och dels för jag blir så GRYMT obekväm av att ta "outfitbilder" eller kanske inte när jag tar dem själv men när andra tar så vill jag sjunka genom jorden. Jag vill bara att detta ska vara min blogg, där jag kan lägga upp bilder eller texter som jag tycker är fina, eller som jag bara kan skriva av mig om mina åsikter eller bara hur min dag har varit ELLER outfitbilder. Vad som helst, en allmän blogg så att säga. En blogg utan label.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: