Merry christmas gorgeous

 
Idag har varit en stressig men mysig dag, var först och handla in dem sista julklapparna, sen har jag bakat massa olika julkolor, apelsinkola, gräddkola, limekola, ingefär- och chokladkola m.m.
Sen har jag klätt granen i all hast och slagit in julklapparna.
Det går ALDRIG bra för mig när jag stressar, jag gör alltid illa mig som mest då, idag har jag gett mig själv en fläskläpp TVÅ GÅNGER då jag har gått in i min byrå med läppen?? som dessutom är i höjd med magen så vet ej hur det gick till, och två gånger dessutom, sen har jag kört över min fot med dammsugaren några gånger, och jag blir alltid så arg när den gör illa mig så då vill ju jag liksom göra den illa tillbaka så då sparkar jag den.. och då får jag ju ännu ondare i foten..så ja.. vad ska man säga, det kommer aldrig något bra utav det.. sen har jag även hunnit bränna mig och skurit mig! Så jag har checkat av det mesta idag!
Nu ligger jag är i sängen och inser att det är julafton NU.
Och jag har inte ens hunnit kolla på dem sista avsnitten på julkalendern GUUUUD, ja bara stress, stress och stress.
Hoppas jag är helt lugn och avslappnad i själen när jag vaknar haha, vill inte att julafton ska vara ett stressmoment, det ska det då inte vara..
Jag ska iallafall försöka sova nu så man får vakna upp och äta julmat och öppna julklappar och umgås med familjen!
Godnatt & God Jul alla fina!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: