Latinomusik, lussebullsdeg & våra framtida makar

Hej!! Känns som det var ett tag sen jag faktiskt SKREV något nu, så tänkte bara berätta lite allmänt vad som har hänt! I förrgår-natt så var det VÄLDIGT mycket åska och blixtar, jag är inte rädd för åska och brukar oftast tycka att det är rätt mysigt i vanliga fall, men då tyckte jag faktiskt att det blev lite obehagligt, och så fort man stängde ögonen så blinka det till, så ännu en natt där det var lite svårt att sova haha.
Igår så gjorde vi nästan ingenting, vi låg i soffan och leta lite reseinspiration och lyssna på Latinomusik. Regnet öste ned utanför.
Fanny gjorde ordning en lussebullsdeg som jag hjälpte till att rulla och pensla lite med haha.
Vi hade även en lång diskussion om hur vi ville att våra framtida, bröllop, makar, hus, skulle se ut/vara, vi satt och prata om det i säkert 7 timmar, för helt plötsligt var klockan 00.30.
Idag så har vi varit till ett ställe som heter Forus, det är ungefär som "Köpis" i Valbo, där vi gick runt och lämna ut lite cv:n och sen så tog vi bussen tillbaka hem.
Sen har jag även att varit och hämtat ut ett paket idag, när jag och Fanny blev medlem på ett gym här i Stavanger så fick vi även ett varsitt presentkort på Helly Hansen för 1000kr, så då beställde jag 4 stycken sportbhar! Dock så hade dem glömt att skicka med en av dem så det kändes ju lite typiskt..
Sen fick vi lite besök av Madde nu på kvällskvisten, hon kom och kolla lite på lägenheten och stanna och pratade en stund, så det var trevligt! Nu ligger jag i sängen och ska sova, så ha det bra & godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: