JA MEN TYDELIGVIS

Heej! tänkte bara skriva ett litet "godnatt-inlägg" och berätta lite vad jag har gjort idag innan jag sover.
Jag vaknade vid 6.45 och fixade mig så gott jag kunde då jag fortfarande inte har något av mina saker.
Vid 7.30 fick vi skjuts till ett dagis där jag lämna cv och var med ett tag.
Sen vid 10-tiden promenerade jag ned mot stan och lämna ut cv:n till alla möjliga ställen, haha det var verkligen som en chock när man lämnade ut cv:na här för när man är hemma så är man liksom förbered på ett "Nej tyvärr vi anställer inte" eller "Vi är inte i behov av någon just nu" och när man kom in och fråga i en vanlig klädbutik som HM eller BikBok här om man kunde lämna cv så fick man liksom ett "JA MEN TYDELIGVIS" direkt, man blev liksom lite "jaha?.. ja, så du vill ha det alltså??.." Så det var ju en rolig överraskning!
Annars har jag varit en sväng på skatteverket och bara strosat runt i stan för mig själv, försökt att lokaliserat mig lite och nu hittar jag faktiskt riktigt bra för att vara dag tre! Hittar till stan och hem och lite till!
Jag längtar tills jag har tagit massa bilder som jag kan visa här! Det är verkligen SÅ HIMLA MYSIGT OCH FINT I STAVANGER. Tipsar verkligen alla att ta en liten weekend här!! Hela atmosfären skriker verkligen "MYSIGT!!"
Så bilder kommer inom snar framtid!! Nej nu ska jag kolla på något serieavsnitt innan jag sover, men först, en bra nyhet. MIN ANDRA VÄSKA KOMMER IMORGON!!!! SÅ HIMLA GLAD. Började liksom bli inbodd i mina kläder ifrån i måndags och började acceptera att jag aldrig skulle se min sminkväska igen, haha.
GODNATT SVERIGE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: