Döda fiskar

 
 
God kväll!
Ikväll är en av dem få kvällar då det inte låter som det är en orkan utanför fönstret! Men iof så ska man väl inte ropa hej för tidigt.
Igår var det iallafall storstorm! Regn, hagel, vind, åska & blixtar till höger och vänster.
Lät som någon sköt med ett air-gun mot fönstret och som att hela huset skulle flyga bort och inte nog med det så spökade det i våran lägenhet.. Vilket inte gjorde det enklare att sova.. OCH våran granne börja som vanligt städa och möblera om(lät det som) efter 00:00... Så det blev inte mycket sömn för mig!
Idag så var jag och Fanny som två döda fiskar fram tills klockan fyra ungefär, då tog vi oss i kragen och gick ned på stan.
Vi gick först till Joe's och köpte lite förfriskningar, sen gick vi till biblioteket och skrev ut lite cv:n som vi sen gick och delade ut, när vi var klar med det så gick vi och tränade i två timmar!
Så nu ligger vi här igen, som dem döda fiskarna vi var i början av dagen, fast känns bättre att vara trött p.g.a. träning än av bara ren lathet haha. Fast kan även skylla på att ingen av oss mådde särskilt bra på förmiddagen..
Nu hade jag tänkt kolla på lite New girl och sen ska jag sova! Ha deeeee(som dem säger allt för mycket här borta)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: